Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Anna - 11 november 2009 14:07

Jag har en hund som gått och pipit, bäddat och varit allmänt omständig när hon ska göra nåt. De senaste tre dagarna har hon pipit.... det är jobbigt att höra på sånt där pipande när dom inte kan säga vad det är. Ingen feber har hon och verkar inte må dåligt. Hon bara är lite loj och PIPIG... Vi har börjat tro att hon är skendräktig nu. Det verkar så säger folk som har mer vana än mig. Jag vet ju inte allt. Trixa är ju den första hunden som är min alldeles egna. Då uppmärksammar man saker med hunden på ett helt annat sätt. Nästan så att man blir lite nojig ibland. Ja hur som helst så verkar det inte vara nåt större fel på Trixa än att hon är skendräktig. Jag avvaktar lite innan jag pratar med veterinären. Hoppas det blir bättre till imorgon!

Nä, nu ska jag tvätta lite kläder!

Ta hand om er!

Kramen!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards