Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Anna - 23 november 2009 16:18

Den bara rinner iväg! Kom på i går kväll att jag inte uppdaterat här på några dagar! Har inte haft tid, helt enkelt! Eller motivation.. Jag vet inte, men nu har jág skrivarlusten tillbaka! Har hänt lite sen jag skrev sist. Från fredag till lördag hade vi övernattningsfrämmande. En liten söt Tibetansk Spaniel vid namn Gideon! Sååå söt!! Har knäppt lite kort som jag ska lägga upp inom kort! Trixa och Gideon tyckte jättebra om varandra. Dom låg på golvet och lekte på ett lugnt och kärleksfullt vis och var otroligt söta tillsammans. Totalt olika raser...

Sen på lördan var det julbord som gällde!! Yey! ÄLSKAR det där julbordet! Det är en förening på byn som ordnar julbord i gamla byskolan varje år. Nästan all mat som serveras är HEMLAGAD! Det ni!! Otroligt gott är det i alla fall. Med på julbordet hade vi några kompisar. Det var meningen att dom skulle vara fyra, men en blev sjuk så lägligt... inte! Det var tråkigt att han inte kunde komma! Stackarn. Han verkar inte bli fri förkylningen. Men det blev ju trevligt ändå som tur var!

Lotterier var det ju också! Alltid lika kul! Hjärtat han är så söt när det börjar bli dags för lotterna! Han ska ha lotter från varje ring och är väldigt inne i det! Min fina Älskling! Ja, hur som helst så vann både jag och han på lotteriet! Jag vann en spikmatta (Fakhirmatta), och en påse med "bra-att-ha-saker" i. Älsklingen vann en termos, vinställ och en "bra-att-ha-påse" han också! Det var kul! Har testat den där spikmattan och den är inte att leka med! Dessa långa piggar! Men skönt är det trots allt!

Efter julbordet åkte vi och våra vänner hem till oss. Kokade lite kaffe och borrade ner oss i soffan och småpratade och slökollade på tv! Det var himla mysigt! Vid midnatt började det rundas av, och när klockan var ett låg man i sängen och kände sig nöjd över att det varit en himla mysig dag!


Ta hand om er!

Kramen!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards