Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Anna - 3 april 2011 10:35

Fan, hela helgen har snart gått! Jag hinner inte med!!! Har i och för sig tagit det väldigt lugnt i helgen och det är bra. Känner mig utvilad och redo för jobb imorgon. Igår var det bara en rejäl slappardag! Halvsov till 11.00 och därefter frukost. Sen upp till sovrummet igen och monterade in tvn vi köpte i veckan och när det blev klart blev vi liggande och titta på den en stund, tror inte vi kom igång förrän vid halv tre igår. Skönt! Inte gör det mig nåt. Man måste få ha sådana där dagar ibland. Det gör en gott! Lallade mest på resten av eftermiddagen och bara var. En hel slappardag med andra ord. Jag vet inte om det kommer bli nå mer fart för mig idag heller. Funderar på att åka och hälsa på hos nån, men jag vet inte om jag kommer till skott. Det visar sig.. Även fast man segat på hela helgen så känns det som den flugit iväg. Konstigt det. Men, men, om 2 veckor är det ledig helg igen. Längtar redan! Det är ju bara varannan helg som jag och    är lediga samtidigt. Det är inte alltför ofta det, tycker jag. Men det måste gå. Nä, undrar om man ska ta en omgång Betapet igen och sen tvätta nån maskin tvätt iaf medans man funderar på vad man ska göra resten av dagen.

Kram

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards