Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Anna - 24 april 2011 19:38

Jäsiken vad det har varit varmt idag! Skönt, skönt! Känns att sommaren närmar sig med stormsteg! Hoppas det blir fint väder på semestern sen. Skulle vara bra kompensation för hur det var ifjol. Tror inte det var fint väder en endaste dag på min semester då.

Hur som helst så har det varit en bättre dag idag, humömässigt. Har varit på gott humör och varit hemma och poat på. Tvättat lite och dammsugit. Det blir en dammsugning om dan nu, när gruset är framme igen då hundarna drar in en hel del. Det är ju mindre kul med att ha hund, men jag tar det så gärna då jag är så glad att jag har dom! Mina små hjärtan!

Ikväll blev jag gräsänka. Patrik drog iväg för att passa på att umgås med en vän. Gör mig inget då de inte ses så ofta. Undrar vad man ska hitta på? Gå ner och kolla lite på TV då man har den för sig själv? Tror det.

Ha en bra kväll, kära vänner!

KRAM!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards