Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 23 april 2011

Av Anna - 23 april 2011 23:14

Lördag och påskafton..

Lugn förmiddag med långsovning blev det, sen var det bara att göra sig klar för att åka till Krog till mormor och morfar för att umgås och äta gott! Härligt i Krog. Stugan vid vattnet och ett lugn sprider sig i kroppen.

Satt ute innan middagen och mådde gott i solen, tror det faktiskt blev lite färg på kinderna. Härligt det!

Efter middagen skjutsade jag Patrik till Ovansjö för att umgås med sina gamla vänner som sker ungefär max 1 gång per år, och när jag släppt av honom så åkte jag tillbaka till Krog och spelade lite kort och myste lite till. Har nyss kommit hem och det blev en riktigt bra dag, trots att humöret varit nere. Orkar liksom inte med allt prat och surr ibland känner jag. Orkar liksom ite få upp humöret till den nivå som de andra är i, men jag hoppas att jag inte varit nån "partykrasher" idag i alla fall med mitt humör.

Nä, nu ska jag sjunka ner i soffan en sväng och vänta på att Patrik ringer för att få skjuts hem.

Ha en fortsatt trevlig helg! :)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards