Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Anna - 1 maj 2010 16:26

Och jobbardag.

På måndag är jag ledig i alla fall! Det ska bli skönt! Sen är det bara att ladda om för att jobba igen på tisdag och ända fram till fredag! Det kommer att bli en tung vecka. Ska ju ha inskolning i tre dagar och dessa inskolningsdagar tyccker jag är jobbiga. Det är så mycket att ta in och komma ihåg och fråga om! Men hur som helst så brukar det ju gå bra i slutändan ändå. Alltid är jag nervös när jag ska på inskolningar och jag jagar upp mig för vad dom ska tycka om mig och såna fjantiga saker. Men som sagt, det kommer nog gå bra!


I alla fall... Middagen som jag gjorde igår var ingen hit! Det var så illa att jag fick slänga maten! Det ni! Den där jävla Ruccolan kan jag inte lära mig att äta! Tycker verkligen inte om det, och verkar tydligen inte kunna lära mig att tycka om det heller! Idag blev det baconröra med paprika, lök och creme fraiche till middag och strimlade morötter till! Det blev bättre!


Längtar till veckan och träningen! Har bara dagpass i veckan, förutom tisdag. Det är bra med sådana veckor, för träningens skull! Känner mig så laddad för träning nu så jag vet inte vad! Visst är det bra?!


Nä, nu ska jag göra nån nytta!

Ha det!
Kramen!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards