Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Anna - 15 maj 2010 10:02

Vad det har regnat de senaste dygnen!!   Helt sanslöst MYCKET! Har en mindre fors som rinner på gräsmattan och åarna här omkring är knökfulla med vatten! Det har ju verkligen HÄLLREGNAT! På kvällarna när jag gått och lagt mig så har det bara dånat på taket och det är ett himla sövande ljud. Man somnar så gott. det som hade satt pricken över i med det här regnet var om man hade varit ute med husvagnen och fått kurat ihop sig där. Det är livet!  

Nu verkar det i alla fall som att det blir bättre väder.    tittar fram titt som tätt och det är väl det som behövs för att grönskan ska slå ut nu. Just när träden slagit ut sina löv tycker jag grönskan är som finast. Antagligen är den det för att man har längtat så efter den. Ja, hur som helst så är det faktiskt skönt att det verkar som att sommaren är på gång!  

Snart har det gått en vecka till och det betyder att det är en vecka närmare sommarsemestern!!   Längtar som sjutton! Tror att det bara är 9 veckor kvar nu till min semester! Dom kommer att passera fort! Efter semestern börjar jag ett nytt jobb också, och det ska bli spännande! Nu blir det ett Gruppboende att jobba på och det har jag alltid velat testa! Kanon!

Nä, nu är dert dags att börja göra lite nytta!   

Vi hörs!

KRAMEN!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards