Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Anna - 3 maj 2010 15:20

och jag är ledig...

har massor med saker som jag vill och bör göra, men känner mig lite trött...

Det blir vad det blir idag. Vill som ta det lite lugnt och känna att jag är ledig idag också. Ladda om lite för inskolningsdagar senare i veckan. Längtar tills man är inskolad och man känner att man börjar behärska ställena man ska jobba på. Så man kan slappna av lite.

Det blir nog bra ska ni se!

Det är inte så långt kvar till semestertider nu! Längtar som sjutton! Allt man ska få göra på semestern och så.

Folkrace, husvagnstripper, och en massa nytta och en massa mys! Har dessutom lagt mitt schema så att jag får vara ledig fredag till söndag i midsommarhelgen! Det ska bli så skönt att få mysa och koppla av en storhelg nu. Det känns som det var väldigt länge sedan!

Längtar!!!

Nä, nu ska jag poa på lite till här hemma och försöka att få till en myskväll nere i soffan sen. Det var så längesen, känns det som. Synd bara att Hjärtat jobbar eftermiddag så man inte får ha honom hos mig.

tjolahopp!


Av Anna - 3 maj 2010 09:47

Framför datorn...

Varje ledig dag eller förmiddag startar jag framför datorn. Frukost, en kopp kaffe och bloggrundan toppat med facebook. Inte så dumt!   

Det har blivit min lilla ritual det här, att börja morgonen så. Det är skönt faktiskt. Få mysa till sig lite medans man vaknar och innan det är dags att ta tag i dagens göromål!


Idag är en ledig dag. Idag ska jag inte göra så mycket.   Imorgon jobbar jag igen och då flyttar brukaren jag jobbar hos till en ny lght, och då kommer vi nog ha att göra skulle jag tro!  

Nä, nu blir det en koll på fejjan!

Hörs sen!

Kram!  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards