Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Anna - 17 maj 2010 21:14

...att jag har inga som helst problem med att få mina fridagar att gå?!

Nu har jag haft min lediga måndag efter helgens jobb, och det har verkligen inte varit några som helst problem med att få tiden att gå...

Sov från halv åtta igår kväll till halv tio i morse. Då blev det till att stiga upp och äta frulle, och bloggrundan till den, sen var det till att göra sig klar för träning! Fatta vad jag var duktig på träningen idag! Jag hade sådant GO i hela kroppen att jag tog i som aldrig förr, och och så härligt det var!!! Efter träningen var det das att hälcsa på en vän som jag var och hälsade på för alldeles för länge sen. Det var mysigt och där blev det en nästan timmeslång promenad! Riktigt härligt! Efter besöket var det dags att åka hem och laga sig lite mat, och efter det följa med svärfar till Sandbodarna för att hämta lastpall som han ska lägga ved på. Hem igen, och väl hemma tog jag och städade av bron! Skulle haft ett litet bord och två stolar att ställa på bron så man kan gå ut och ta sig en morgonkaffe där i sommar. Visst låter det bra?! Måste kolla på det!

Nu sitter jag här i fåtöljen med datorn i knät och gör kvällens blogg- och F-runda. Väntar på att mormor ska komma och hämta hunden så blir det raka spåret i säng sen och jobb imorgon 7-17!

Imorgon kväll ska jag prova på spinning igen för första gången på väldigt länge, det ska bli intressant och se hur det går!

Nä, ha det så bra alla glada!

Vi hörs nåt imorgon!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards