Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Anna - 20 maj 2010 18:45

Jag måste bara få säga det!

Vädret är inte det absolut bästa, men det är inte det sämsta heller. Just nu i skrivande stund är det 20 grader varmt ute och molnigt, men vad gör det? Det regnar ju inte i alla fall! Det är behagligt att sitta ute  på bron och filosofera och fantisera i!

Dessutom känner jag mig pigg och mer nöjd med mig själv än jag har gjort på mycket länge. Känner att träningen börjar göra sitt nu. Kroppen går ihop sig, trots att inte vågen visar minus, men det KÄNNS bra! Är inne i en sådan där "GOOD FEELING" period! OCH det är så härligt! Hade jag inte börjat med träningen hade jag nog inte mått såhär bra idag. Ni ser, det är bara positiva bieffekter av träning! Hihi..   

Jag har ett par byxor som jag köpte för tre och en halv vecka sedan... När jag köpte som så var dom alldeles för tajta, så magen liksom "hängde över" när jag hade dom på mig, men NU kom jag på mig för en liten stund sedan att jag gick och drog upp dom för dom halkar ner lite!!!! Är det inte FANTASTISKT!?

  

Jag mår BRA!

KRAMAR!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards