Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Anna - 4 maj 2010 22:24

Ja, tänk vad dagarna går fort! Arbetspasset idag gick fort så jag vet inte vad! Har inte varit med om att ett arbetspass har gått så snabbt nån gång! Kan ju ha att göra med flytten, jo jag är rätt säker på det! Hur kul som helst är et hatt ha bytt lägenhet! Och det kommer bli mycket enklare att jobba, lättare för kroppen med mer utrymme.

Ja, hur som helst så är det inskolning på hemtjänsten imorgon. Ska bli spännande. Pirrigt såklart, men det är sån jag är! Trissar upp mig för småsaker.

Ingen träning blir det i veckan heller. det stämmer liksom inte. Får köra på till veckan istället. Och då SKA det bli av!

Nä, nu är det nog dags för sängen, vill ju vara utvilad imorgon och pigg!

Gonatt!

Av Anna - 4 maj 2010 13:33

Dags att åka och flytta jobbet då!

Börjar halv tre, men ska åka nu så jag hinner in och handla lite på ICA innan jag börjar jobba. Behöver lite mat i kylen som är GI vänliga. Det är tomt nu.

Har i alla fall fått lite gjort här hemma idag också, det är skönt. Tvätt och disk, sånt där evighetsgöra...

Tudeluu!


Av Anna - 4 maj 2010 11:08

men det känns inte rikgtigt som det fungerar. Ska jobba från halv tre till halv tio idag och det är flytt som står i arbetsbeskrivningen idag! Ska få jobba i den nya lägenheten idag! Det ska bli kul!

Har i alla fall gjort lite nytta här hemma idag. Fixat och donat lite med det där eviga tvättberget man har. Skulle verkligen behöva resa upp i tvättstugan nu och göra en storstädning där! Det blir ju så förbaskat dammigt där....också!

Nä, nu har jag gjort min bloggrunda och kollen på fejjan, så nu är det dags att para STRUMPOR (det värsta med tvätten!)!!

Tjingeling!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards