Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Anna - 13 maj 2010 10:45

Var och klippte mig igår! Kom ut från frisören med en mohikanfrilla! Va fan har jag gjort, tänkte jag när jag kom ut därifrån... Haha... Sådär är det alltid när jag provar nåt nytt med håret. Får panik när jag kommer ut och undrar va fan jag gick med på, men efter en liten stund, när man fått stå framför spegeln och modellerat till frisyren som man själv vill ha den så brukar jag vänja mig väldigt snabbt! Nu, tycker jag att det blev bra! Jag ville ju ha en förändring och det fick jag. Nu fattas det bara lite färg i håret som jag tror jag ska kleta i ikväll. Mörkt ska det bli.

Jaja, hur som helst så är jag ledig idag och denna dag tillbringar jag med pyssel här hemma. Lite tvättning och städning. Ska bli skönt att få lalla runt och dona här hemma: Imorgon jobbar jag igen och resten av helgen, sen ledig måndag och sen på´t igen bara!

Ja, ha en bra dag, hörrni!

Kramar!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards