Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Anna - 2 maj 2010 17:44

Dagens middag!

 
Av Anna - 2 maj 2010 15:36

Jag blir så irriterad när man går på affärn och handlar till middan! NÄSTAN jämt är det nån av ingredienserna som dom inte har! Så blev det idag. Det var färsk salvia jag skulle ha, men icke! Inte på vare sig på Coop eller Ica fanns det! Är det verkligen så få männsikor som använder det så det inte finns hemma, eller var det slut?   

Hur som helst så är det nästan jämt så, att det alltid faller på nån ingrediens! Då får man rakettänka om på affärn och komma på nåt som går att använda istället, men det är jag tyvärr inte så bra på!

Jag får nu klara mig utan salvian, men det känns som det var den som skulle varit själva poängen i rätten, men vad göra?


KrAm!

Av Anna - 2 maj 2010 11:49

Ja, snart så är det helg! Eller åtminstone en dags ledigt!

Bara dagens kvällspass kvar. Denna helgen har det gått himla lätt att jobba, tycker jag. Tre kvällar på rad brukar oftast vara rätt jobbiga, men nu har det gått smidigt! Det är bra, att det blir såna helger ibland också!

Ja, nu är det ledig måndag om gäller och sen på tisdag blir det en turbulent dag på jobbet. Brukaren jag jobbar hos ska då flytta, till en ny lägenhet! Så på tisdag har vi det vi gör allihopa! Men det kommer bli så bra så!


NU VILL JAG TRÄNA!

Måste åka upp på TH imorgon och göra något! Tar mig liksom inte för att göra något hemma, och dessutom är det inte lika kul att träna hemma som det är att göra ett pass på TH! Och det är ju väldigt viktigt, tycker jag! Att det är kul!

Måste kolla om det är öppet på TH idag... Ska i så fall ringa och höra om det är några pass jag kan boka in mig på, eller om det är fullt redan!

Det är en sak att fixa innan jobbet.

På´t på en gång bara!

Ha det!

KRAM!


Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards