Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Anna - 16 maj 2010 13:52

... av att jag åker till pappa. Känner att jag trots allt vill det. Längtar ju till gamla Byberget. Är i vanliga fall alldeles för sällan dit och hälsar på. Ska åka in och hälsa på min kära farmor och farfar också. Farfar har tydligen varit lite krasslig, så man måste hälsa på. Efter den visiten så blir det stugan och hamburgergrillning. Ska bli mysigt, men det hade gärna fått varit sol, för den har försvunnit den....   

KRAM!


Av Anna - 16 maj 2010 09:16

Härligt med solen, äntligen!

Igår tillbringade jag eftermiddagen och kvällen i Sandbodarna med Marie och hennes familj! Riktigt, riktigt mysigt var det! Haverö har nåt speciellt, säger bara det!

En gång Haveröbo, Alltid Haveröbo!  

Jag får alltid en speciell känsla när jag befinner mig i Haverö. Vet inte riktigt vad det är för känsla riktigt, men den ger mig lugn, och en känsla av belåtenhet! En riktigt härlig känsla är det i alla fall!

Idag är vi bjuden till Byberget och stugan, till Pappa, men jag vet inte om jag ska åka. Det har varit sådant rännande i helgen så jag vet inte vad. Känner att jag vill vara hemma ikväll också. Men jag får se vad det blir. Skulle ju vara kul att åka upp en sväng också, men samtidigt har jag en hel hög med saker jag skulle vilja få gjort hemma också. Det löser sig, sa käringa som sket i vasken!

Nä, nu liten bloggrunda, sen lite nyttogöra!

Hejsvejs!


Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards