Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Anna - 1 september 2010 23:08

Det är bara till att bygga upp ett nytt liv nu då! Ett nytt liv utan P... Känns fruktansvärt tungt.. 6.5 år är slut. :´(

All trygghet, alla planer och allt är bara slut och borta. Det gör så fruktansvärt ont. Mattan har ryckts undan under mina fötter och mitt liv har rasat samman som ett korthus..

Men räcker inte känslorna till så gör dom inte. Bara tråkigt att en av oss hade ALLA kvar.

Sånt är livet, jag vet, men...

Hur tar man sig vidare?

Hur hanterar man livet när det blir såhär?

Känner smärta när jag tänker på allt fint vi haft, känner smärta när jag tänker på att det inte är vi längre, att våra planer inte blir av. 

Saknar honom, saknar huset, saknar allt vi brukade göra tillsammans..

Hur fan blir allt nu?

Bara en massa frågor?

Tiden, säger alla, gör att det känns bättre. Men hur sjutton ska jag få tiden att gå FORTARE så det känns BÄTTRE??

Jag vet inte.

Men jag är inte den första människan i den här sitsen och jag kommer inte vara den sista.

Var gör jag av alla känslor??

Vill må bra!

Kämpa på, Anna!!

Kämpa!!

Är ju trots allt ung och snygg! ;)

Ja, hörrni, Välkommen till mitt nya liv som singel! :/

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards