Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Anna - 15 september 2010 20:44

Glömde totalt bort dom direkt efter att jag skrev det förut. Haha... Jaja, dom står bra i bilen tills imorgon. En massa annat blev dock gjort. Sovrummet är inte längre en spegel av mitt inre, utan det är rensat i det närmaste. Disken blev diskad, golven dammsugna och torkade så nu blir det skönt att komma hem imorgon! Just nu är det Idol som gäller. Sjutton också vilka talanger det finns! OCH icke-talanger.. Undrar vad man ska hitta på imorgon då? Tills man ska iväg och jobba igen?? Ja just ja... TVÄTTA! Äh, det ordnar sig nog med saker att göra där emellan också, det brukar ju det.

Fan, vad jag saknar P... :( När ska det gå över??? Det här är plågsamt. Ändra fokus, Anna!!!! Svårt det...

Av Anna - 15 september 2010 10:55

Ångesten gör sig påmind idag igen, och hjärtklappningen. Inge bra. Kan ha att göra med att jag ska jobba idag, jag vet inte. Måste mobilisera lite igen.

Igår hade jag en sväng av ångesten också, men då dök en vän upp på chatten på Facebook. Vännen frågade hur jag mådde och vi pratade lite om allt möjligt. Det är en sån där person som får en på gott humör jämt. Det kan vara så oerhört värdefullt. Jag vet inte om personen själv vet att den besitter den egenskapen. Ja hur som helst så var ju den dagen gjord efter det samtalet och jag kände mig mycket starkare efteråt.

Idag har jag planerat att jag ska plocka ur bilen de sista flyttkartongerna som nu åkt med mig där en hel vecka. Vill inte egentligen, men det är bara att ta tag i det.

Ja, jobbet då. Andra natten ska jag göra. Det känns som det kommer gå bra, hoppas att jag kommer få sova lite iaf. Men egentligen spelar det ingen roll. Sover som skit i vanliga fall ändå nuförtiden. Jag somnar och jag sover, men jag blir inte utvilad. Drömmer en massa saker, riktigt jobbiga mardrömmar. Att nån vill ha tag på mig och göra mig illa och liknade. Jag känner mig jagad hela tiden. Jobbigt. MEN, det är tur att jag känner mig lite lättare i sinnet på  dagarna nu i alla fall! Nånting är ju positivt iaf! :)

Nä, nu ska jag göra ett ryck!



Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards