Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Anna - 9 september 2010 18:08

Ja, det är precis det som väntar. Tv, te och mys, det ska bli härligt!

Slog igen en dörr idag igen med en jävla smäll, tråkigt att det skulle behöva bli på det viset, men man får inte alltid välja... Men nu är det bara att se framåt, kämpa sig uppåt, skita i all skit! Jävlar i mitt lilla skal vad jag ska sköta om mig själv och göra det JAG vill nu! Jag och hundarna är det nu. Lämnade Trixa idag, ville inte, men hon skulle vara med på jakten imorgon och det är ju det bästa hon vet! Hon kommer till mig igen om en vecka om hon inte börjar löpa. Gör hon det så blir hon hos Patrik så länge :( Har ju Gideon så det skulle bli väldigt besvärligt då om hon vore här. Vill inte ha valpar!

Måste bara berätta om mina helt underbara vänner! De har funnits för mig nu när allt varit jobbigt och låtit mig mala på och älta saker om och om igen. TACK för att ni stått ut med mig, ni vet vilka ni är! Jag skulle göra samma sak för er, det hoppas jag ni vet! TACK för att ni finns och jag älskar er hur mycket som helst!

KRam

Av Anna - 9 september 2010 09:13

Ska åka och titta lite, för att se om det är nåt som man faller för. Vet ju på ett ungefär vad jag vill ha, men vill liksom se några olika varianter på den. Det ska bli kul.

Har haft mina hundar hos mig i sängen i natt.. Så skönt. Kände min mer hel nu när Trixa var där också, utan henne fattas det nåt förutom Patrik ju.

Känslan jag hade igår kväll var så skön. Idag är den som bortblåst tillsammans med finvädret, fan också. Känslorna åker berg-och-dal bana. Det är så jobbigt. Ångesten och sorgen har slagit till igen, fanken också. Vill må bra NU! Piss också!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards