Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Anna - 7 september 2010 23:28

Av Anna - 7 september 2010 23:15

Det är precis vad jag haft. Min älskade vän Marie har hållit mig sällskap framför tvn. Det var skönt att inte behöva vara själv för en kväll. Jag kan ju i och för sig gå till henne på kvällen för att inte vara själv, men än har jag inte orkat när man hållit på att dona i lägenheten. Kanske det blir imorgon? Vi får se. Ja, fick ju till tv idag också, det var skönt att ha det igen. Endast gratiskanalerna dock, men kan inte ta allt på en gång.

Saknar min lilla Trixagumma... Nåt så fruktansvärt. Hon är ju min lilla bebis hon. Men hon har det bra med Patrik. Springer i skogen och mår gott. Hon verkligen älskar det! När man ser henne springa lös i skogen kan man inte annat än bli glad i hjärtat. Det verkligen syns på hela henne hur lycklig hon är. Men trots att jag vet att hon har det bra så saknar jag henne. Har aldrig varit utan henne såhär länge förut. Eller jo, på nån semestervecka, men det är inte samma sak. Lillgumman mammas...

Tänk vilken kärlek man kan känns för sina hundar! Helt otroligt. Dom är verkligen som mina barn. En okomplicerad och rak kärlek är det man ger och får... Och är man ledsen så kommer dom till en och ser på en och bara GER kärlek. Hunden är verkligen människans bästa vän!

Av Anna - 7 september 2010 15:54

...är så förbaskat less på att köra grejer nu så jag vet inte vad! Önskar att den plågan vore slut nu. Jo, iofs så är den snart det, men varje gång jag kommer dit så är det plågsamt. VÅRT hus, som vi skulle bo i... Fan också. Skäms för alla elaka saker jag sagt. Så dumt. Har förstört så mycket. Fan.. Hoppas jag hinner få klart med flytten imorgon. Så jag slipper ha tvånget över mig att jag måste ner och hämta saker. Hoppas, hoppas, hoppas.. Cykel och skidor och däck och sånt är kvar nu. Sortering av skivor och skit.

Fan, vill släppa och gå vidare. Vill börja ta mig uppåt och inte bara ligga på botten och se till att huvet är över ytan. Vill må bra igen...

Av Anna - 7 september 2010 00:45

Nästa år är det bara att ge sig på den igen, med en bättre tid och förhoppningsvis en startklass högre. Mål ska man sätta upp! Gick hela milen i år, nästa år ska årets tid slås, med råge. :)

Hur som helst så var det en mycket rtevlig helg i huvudstaden! Lördagen bestod av shopping och god mat och en massa gång... Gjorde nog en och en halv tjejmil redan på lördagen.. hehe. MEN, det var mysigt! Lördag kväll bestod av filéfrossa på grannkrogen där vi bodde. Kanongod mat! Dit ska jag igen nästa gång jag åker ner till Sthlm!

När helgen var slut och hemresan började ville jag hem, men inte till lägenheten, utan helst hade jag velat åkt hem till huset och att allt skulle vara bra. FAN OCKSÅ! Har sagt sådana dumma saker... FAN, FAN, FAN! Måste försöka släppa och gå vidare, men det är så svårt. Det gör så ont! Släpp honom fri! Vill inte, men kan inte fortsätta såhär heller. Måste släppa taget. Helvete!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards