Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Anna - 18 september 2010 21:20

Ja, idag har man varit i Krokom på folkrace. Härligt det! Skönt att se en tävling igen och träffa alla. MEN, det var ju nåt som fattades... Kändes konstigt. MYCKET konstigt. Hoppas att jag vänjer mig vid det här nån gång. Kommer nog bli svårt att göra det. Ville ju inte det här. Men jag VET att jag kommer resa mig. Jag VET! Men det är tiden som måste fixa det mesta.. Är så trött på att så mycket ska hänga på att tiden ska gå!!! Gaaah!! Gillar inte tanken på att komma hem till en tom lägenhet. Tycker inte om det alls! Vet inte om jag kommer att göra det nånsin heller... Inte nu, när jag vet vad man KAN ha, när man har tur. Piss också. Singellivet SUGER so far!!

Hur som helst så fick jag i alla fall sällskap en stund av lillebror. Så jag sitter inte ensam iaf.

Undrar om man kommer iväg på NGK Masters.. Skulle verkligen vilja det. Jaja, tiden utvisar igen...

Nä, nu ska jag vara lite sällskaplig med bror.

KRAM

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards