Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Anna - 19 september 2010 18:14

Har haft P här en sväng idag. Han kom och lämnade lilla Trixagumman. Min vecka till veckan. :) Fick mig en välbehövlig pratstund också. Jag tar mig framåt! När han åkt så gjorde jag nåt väldigt modigt, och jag är stolt över det! Känns bra, rätt på nåt vis! Det är bra!

Av Anna - 19 september 2010 13:07

Ja, det har jag mycket av nuförtiden... Inge kul! Har egentligen en massa saker som borde göras.. Bära upp kartonger på vinden, sätta upp gardinfästen, plocka iordning i lägenheten och sånt, men jag har ingen lust!! Vill bara vara ute och träffa folk. Tycker inte om all ensamtid i lägenheten. Det suger!

Nu ska jag snart gå en sväng med Gideon och Ida i alla fall så då blir det lite annat att tänka på iaf. Sen kommer mamma med sängramen och Trixa kommer väl också, antar jag. Längtar efter Trixa. Min bebis. Hoppas jag kan ha henne hela veckan nu så hon inte börjar löpa. Då blir det som sagt jobbigt. Men det ordnar sig nog på nåt vis.

Nä, dags att fixa sig ett utseende!


Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards