Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Anna - 13 september 2010 18:40

Har varit hos Carina E en sväng på eftermiddagen idag. Pratat och pratat och allt känns bättre. Ångesten har lättat, jag känner mig gladare och det är så härligt! Vet också att det kan svänga tillbaka väldigt snabbt, rakt ner i avgrunden... Carina och jag pratade om NGK Masters som är i Karlstad i oktober. Skulle vara kul om jag kunde följa med dom ner. Det är ju några härifrån som ska ner och köra faktiskt. Det skulle vara skitkul!! Träffa lite nytt folk och så. Behöver det jag! Har dessuton fått hem min älskade lilla Trixagumma idag och hon stannar tills imorgon. Så ikväll blir det mys med henne och Gideon! Verkligen inte dumt! Saknar henne så när jag inte har henne hos mig..

Av Anna - 13 september 2010 12:48

Är så trött så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Är bara skit med mig nu för tiden. Jävla skitläge. Vill vara mitt gamla vanliga jag igen, som skrattar och är glad och stark. Vill inte vara den här ångestfyllda lilla tjejen som är så trött och ledsen så det känns som att hon surar ner hela sin omgivning. Men hur fan samlar man ihop det där jävlar anammat? Känner mig bara trasig...som ett öppet sår med salt i... Måste äta, måste sova, men det är så svårt.

Känns som det är ett himla tjat på bloggen nu om samma och samma, men det får ni ta. Annars får ni ta läspaus. Måste på nåt vis få ur mig smärtan. Det känns också nu som att det är botten som är nådd. Men när ska jag få börja klättra uppåt???

Snart hoppas jag.

Jaja, nog tjatat för stunden.

Jobb på onsdag och det är med blandade känslor. Vet inte hur jag ska orka, men samtidigt så vill jag inte gå hemma heller.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards