Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Anna - 2 september 2010 23:19

Dagen har flytit på skapligt. Poat på och grejat i lägenheten. Mamma och brorsan var hit en sväng och kollade läget. Tyckte lägenheten var bra. Hämtade soffan idag så nu är alla möbler på plats i alla fall. Småplock kvar i huset än, men det får vänta till nästa vecka. Imorgon blir det packning och ett försök till att ladda inför tjejmilen. Känner mig inte direkt taggad, men det blir vad det blir. Miljöombyte och ett gäng goa tjejer så ska det nog bli en trevlig helg i alla fall. Fick en extra slant till Stockholmsresan av min kära mormor. Precis som när man var liten :P Dom satt inte helt fel! Ska verkligen unna mig nåt för dom pengarna i helgen. Lite kläder kanske? Behöver det. In med lite nytt! Jaja, får se vad det blir.

Nu blir det nog sängen. Ska kolla om det finns nåt program att se på via datorn. Har ju ingen tvbox än... Fixar det till veckan. Ingen mening nu när jag ändå ska åka bort.

Jaja, natti natti alla! Och ta vara på varandra!

KRam

Av Anna - 2 september 2010 10:23

Det gjorde den. Har sovit ganska bra. Men allt har varit nytt och defenitivt på nåt sätt. Man inser liksom att det är verkligen såhör det kommer vara i fortsättningen. Sova ensam, vakna ensam, äta ensam, allt ensam... Även om man har sällskap så är man ensam, för DU är inte här! Allt känns bara FEL!

Men, jag kan inte göra något åt hans känslor, det är bara att försöka släppa taget.

Den man älskar släpper man fri, sägs det ju. Och sånt här händer ju. Det finns inget jag kan göra åt det, det är bara att inse.

Vill ha lite jävlaranamma! Vill inte bara vara ledsen. Måste försöka ladda för det och låta mig inspireras av Lilla Bea! ;) Vi klarar det här!

Kram!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards