Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Anna - 23 september 2010 22:57

Ja, en lång dag har det varit idag. Sov som en kratta inatt. När klockan var 01.30 var jag inte trött det minsta. Tänkte, va sjutton ska jag göra när jag är så pigg??? Kom då på att jag var ju och hyrde en film tidigare på kvällen som jag sen glömde bort. Tog då fram den i natt och låg i sängen och kollade på den på datorn. Mysigt värre! "I´ts complicated" var det jag såg och det var helt klart sevärd! Fan, va jag skrattade rätt som det var. Se den! :) Filmen var närmare 2 timmar lång, men det kändes som det bara gått halva när den slutade.

Ja så där vid 04.00 imorse lär jag väl ha somnat.. Inte bra. Vaknade vid 8 och var klarvaken. Ut med dogsen en sväng och sen var det klippning som stog på schemat vid 11. Efter klipp så kom mamma och sparkade mig i arslet för att få lite gjort här. Har grejat hela dan och fint har det blivit. Gardiner i fönstren, ljuslyktor på väggarna och kartonger uppburna på vinden. OCH lite färg i håret! Ja, när mamma åkte hem kan jag säga att jag var rätt trött.. Men skönt är det nu när man fått undan lite och städat ihop. Har suttit och myst framför tvn med datorn i knät och tända ljus hela kvällen. Mariegumman min kom en sväng efter hon slutat jobbet också och det är alltid lika uppskattat! :)

Nu då? Ja, egentligen borde jag kanske gå och lägga mig och sova, men tröttheten har gåttom sig och jag är pigg igen. Rackarns! Kolla om det är nåt på tvn kanske. Ja jag får se vad det blir!

Vi ses!

KRAM

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards